Det går bra nu, kompis det går bra nu


Nej, jag har inte suttit och svarat på kontaktannonser på internet. Det är nämligen så att jag har mailat med en tjej som vill ha hjälp till sin kennel i sommar. Så kanske blir det att ta hand om Ridgeback valpar hela sommaren. Det kommer bli underbart.

Imorgon är det U-DM. Jag ska sattsa på att komma runt banorna, ingen disk imorgon alltså! Vill så gärna åka gratis till SM, annars är det nog inte värt det. I år hålls det ju i Boden. Det är ganska långt dit om man säger så..

På söndag är det officiell tävling på SSBK, då ska jag och Trollet bli uppflyttade i klass 3 hade jag tänkt. På senaste tiden tycker jag faktiskt att det har gått ruggit bra på träningarna och vi har blivit mer ett team. Han han blivit så duktig och verkligen mognat, min älskade plutthund.

Efter tävlingen ska jag åka och göra den där hemliga grejen jag skrivit lite om innan. Jag ska, tro det eller ej, åka och titta på valp. Inte särskilt genomtänkt egentligen men vad fan! Denna hund känns väldigt tuff och uppfödaren verkar hur trevlig som helst. Vi får se om min lilla familj blir en medlem större nästa vecka då.

Allt känns så jävla bra nu. Säger som Håkan Hällström; "visst känns det fint att va vid liv en dag till" Och oh ja, det gör det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0