Filmkväll

Jag kom hem från Sandra för typ en timme sen. Vi ha tittat på Susan Garretts "Weawing 2x2". Mycket intressant och ännu mer imponerande! Nu jävlar ska jag ta tag i Trollets slalom ordentligt under sommaren då det ändå inte är några tävlingar. Hur som helst var det mycket trevligt och jag fick massa bra tips och Sandra hade bakat massa goda muffinsar.

Jag och Sandra tränade även running contacts för första gången förra veckan. Det gick väldigt bra! Jag måste bara lära mig att klicka rätt haha.. 

Usch hatar att höra mig själv, och dessutom låter jag extremt arg men men, tänkte ändå dela med mig av vårat träningspass som Sandra var duktig och filmade.

Imorgon blir det hämtning av hunden. Guud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0